מכירת יאכטות

Beneteau

Beneteau (בנטו) הוא התאגיד הגדול בעולם ליצור יאכטות

אנו ב"תשוט" מייצגים את BENETEAU ואת חברות התאגיד:  LAGOON יצרנית יאכטות קטמרן, CNB יצרנית Bordeaux 60, 76 





Beneteau (בנטו) הוא התאגיד הגדול בעולם ליצור יאכטות.
מפעל Beneteau בצרפת, החל את דרכו בשנת 1884 וכיום הוא מוביל את ייצור כלי השייט בעולם.

 

130 שנה של ייצור יאכטות איכות

קניית יאכטה משולה לקניית בית. לכל אחד הצרכים וההעדפות שלו. השאיפה לקבל מוצר איכותי ללא פשרות משותפת לכולם.
ב- Beneteau  מייצרים יאכטות כבר יותר מ-130 שנים, ובהתאם לכך, מציעים מקצוענות, מיומנות, וחדשנות במיגוון דגמים.

הסירה הראשונה של חברת Beneteau. נבנתה ב-1884 על ידי Benjamin Beneteau, שלא חשב אז על יאכטות מפוארות שיובילו את שוק השייט בעולם, אלא על סירות דייג.

הדגם התחרותי הראשון של Beneteau, דגם ה-First 30, נבנה ב-1978, הוצג בתערוכה הימית בפריז וזכה להצלחה רבה. 

 כיום Beneteau הינה יצרניות כלי השייט הגדולה בעולם. Beneteau מתמחה בבנית יאכטות להפלגות הנאה (Cruiser) - היאכטות בדגם - Oceanis. בשנים האחרונות נוסף דגם Sense שמוביל עיצוב מהפכני, ומשנה את תפיסת השייט המסורתית - תוספת קשת רוחבית על גוף הספינה, אליה מחובר מיתר המפרש הראשי. כיום מצויידים בקשת הרוחבית גם דגמי Oceanis. את יאכטות המפרש התחרותיות מייצג דגם ה-First הותיק.
מדיניות חברת Beneteau היא לפתוח את התכנון לצרכים האישיים של הלקוחות. כלי השייט מתוכנן כך שהסיפון התחתון יכול להיבנות ע"פ דרישת הלקוח. גם מכשירי האלקטרוניקה והניווט בסירה נבחרים ומורכבים על פי דרישת הלקוח.

 
BENETEAU חגגה ב-2014 - 130 שנים
ראו סרט על ההתחלה - המשפחה - והצמיחה
 

 


 

 

הרשמה לניוזלטר של "תשוט"

אנו שולחים מדי כמה חודשים ניוזלטר ובו עדכוני תוכן, לצד חדשות ומבצעים.

 

 

 

 

 

 

 

הקשת הרוחבית על גוף ספינות Beneteau החדשות

 

בשנים האחרונות, נוספה לגוף יאכטות המפרש של Beneteau קשת רוחבית, אליה
מחובר מיתר המפרש הראשי. מעניין לראות, כיצד גם כיום, בעולם השייט הסטנדרטי
לכאורה, מחפשים-ומוצאים חידושים, אשר משנים את תפיסת השייט המסורתית.

 


הקשת הרוחבית, מייחדת את ספינות Beneteau החדשות. יתרונותיה:

שיחרור הסיפון מנקודת הריתום של הטרוולר. כך, התפנה מקום לפתח כניסה ארוך יותר אל תוך היאכטה, שאיפשר יצירת גרם מדרגות מתון יותר בירידה אל לסלון.
שיחרור הקוקפיט מחבל המיתר
אחיזה נכונה יותר של המנור כתוצאה מאחיזת המנור בנקודה אחורית יותר.
המרחק הקצר בין המנור לקשת מפחית את הלחץ על השפה האחורית של המפרש הראשי.

התוצאה הסופית היא כיוון מפרש נח יותר, ביצועים טובים יותר, איזון טוב יותר ושיפור משמעותי
בנוחיות השהיה במרחב היאכטה.
הקשת הוכנסה כאביזר סטנדרטי בקו הייצור של סדרות Oceanis החל ממודל 2012 וסדרות Sense החל ממודל 2011, וכאמור משנה את התפיסה הקלאסית של מיקום מיתר המפרש הראשי
.

 

בהפלגה - המצב מיטבי כאשר התורן ממוקם 50% מהחרטום.
מקבלים איזון טוב יותר, ביצועים טובים יותר, כיוון מפרש קל יותר:

 

בזכות הקשת, מתאפשרת ירידה נוחה יותר מהקוקפיט אל הסלון:
מסומן בירוק: התורן זז אחורה ופינה מקום לפתח כניסה ארוך, שמאפשר יצירת מדרגות מתונות יותר ב-15%

 

ספינות הדגם החדש, מסוגלות להגיע למהירות גבוהה יותר בזווית קטנה יותר לרוח:

 

 הטרוולר מיותר הואיל והמרחק בין הקשת למנור קצר:
 
 הטרוולר מיותר כיוון שהקשת מאפשרת את הקטנת המרחק בין הטרוולר למנור: