יומני הפלגה ביאכטות מפרש ומנוע - קרואטיה

דגל קרואטיה  קרואטיה

יומן מסע קרואטיה מספליט ועד דוברובניק - יולי 2019יומן מסע קרואטיה מספליט ועד דוברובניק - יולי 2019

אמיתי זהר • יולי 2019

קרואטיה... ארץ 1000 האיים, זאת הפעם השניה שלי בקרואטיה ועדיין מרגיש שלא ראיתי כלום, שיש לי עוד כל כך הרבה לראות שאין ספק שאחזור אליה בפעם השלישית.

הפלגה מספליט קרואטיה - ספטמבר 2018הפלגה מספליט קרואטיה - ספטמבר 2018

פרץ ברטשניידר • ספטמבר 2018

החלטנו לצאת להפלגה בקרואטיה. ארגנו צוות מינימלי של ארבעה ושכרנו סירה SUN ODYSSEY 469 עם 4 קבינות ו 4 מקלחות ושירותים. החלטנו לבצע מסלול שמשלב ביקור בשמורת הטבע של מפלי קרקא והחלטנו ללכת על זה.

הפלגה משפחתית בקרואטיה -קיץ  2016הפלגה משפחתית בקרואטיה -קיץ 2016

אופיר קורן • אוגוסט 2016

אופיר קורן ומשפחתו הפליגו בקרואטיה, במסלול משבניק צפונה. "החלטתי לשתף אתכם בחומר שאספתי כך שרוב הטקסט שתקראו יהיה בנוי יותר כמו דפי מידע ולא סיפור על שייט משפחתי."

הפלגה באיי קרואטיה 2016 הפלגה באיי קרואטיה 2016

משה סבג • יולי 2016

בדרך עצרנו במפרצון z drilca שבאי klement , אי עתיר מפרצונים, שלמעשה בנוי כמו נחש מלא מפרצונים מדהימים. אם נכנסים עמוק לתוך המפרצון ( z drilca ) מגלים חוף מדהים בשם u mlini. זרקנו עוגן, מים תכולים ושקופים, קפצנו למים ונסענו עם הדינגי לחוף

שייט בקרואטיה - איזור ספליט - 2016שייט בקרואטיה - איזור ספליט - 2016

שרון בר • יוני 2016

לאחר כחצי שעה- שעה הפלגה כ 5 מייל עגנו במרינה PLAMIZANA המרינה ממוקמת במפרץ יפיפה בשרשרת איים ומפרצים שמחוברים כמו שרשרת פנינים זו לזה שנועדו לאכלס את המבקרים הרבים בעיר HVAR . המרינה מאובזרת בכל הפסליטי של מרינה מכובדת חשמל, מים, מקלחות, מסעדות וסופרמרקט

הפלגה מהנה בקרואטיה - 2016 הפלגה מהנה בקרואטיה - 2016

תמיר ברקאי • יוני 2016

משחררים את הבויה, יוצאים לאט לאט בתמרונים ימינה שמאלה באיטיות ובזהירות כדי לצאת ממבוך היאכטות. יוצאים לים הפתוח שצבעו כחול תכלת מדהים, השמש מאירה פנים פשוט כייף...לאחר כשעה וחצי של שייט בים היפה הזה, נילכד לתוך עינינו מפרץ מצוייר

הפלגה בשמורת איי קורנטי קרואטיההפלגה בשמורת איי קורנטי קרואטיה

אייל גוטמן • ספטמבר 2015

המשכנו צפונה לכיוון Otok Levrnaka . בדרך עצרנו לרחצה נוספת במפרץ רדוד עם בויות לעגינה. המשכנו לצידם המערבי של האיים, זה הפונה לאיטליה בכדי לראות חלקים מצוקיים מרשימים והגענו בשעה חמש למעגן, שקשה לתארו במילים.

השכרת יאכטה בקרואטיה - יולי 2015השכרת יאכטה בקרואטיה - יולי 2015

נטלי סומך • יולי 2015

הפלגה מדהימה עם נופים מקסימים ולמרות שב-3 ימים הראשונים היינו רק בעלי ואני על הסירה, הסתדרנו ללא בעיה בזכות המרינות המסודרות שלא דורשות זריקת עוגן.

יומן הפלגה בקרואטיה - דוברובניק 2014יומן הפלגה בקרואטיה - דוברובניק 2014

יניר בן דוד • יוני 2014

יצאנו על פי התכנון הראשוני לכוון האי קורצ'ולה Korcula למרינה ACI הנמצאת בעיר Korcula. התכנון היה לעבור דרך שמורה של אגמי המלח באי Mljet לעצירה קצרה ולהמשיך ל Korcula.

קונה מטטה - הפלגה מטרוגיר בקרואטיה 2014קונה מטטה - הפלגה מטרוגיר בקרואטיה 2014

ג'קי מלקו, "תשוט" צילום: יואב לינדמן • מאי 2014

ההפלגה במורד הנהר עם הזרם ארכה כשעה וחצי, ועם היציאה מהסתרות הרוח של האיים, המשכנו דרומה בהפלגה מהירה ברוח צד ובגלישת גלים, שהביאו אותנו לשיא מהירות של-12 קשר !!! איזה יום ! בסיום היום הגענו למפרץ Sicenica ועשינו את הלילה על עוגן... פיצה ביתית, מרק ודגים

מסע הפנדרים בקרואטיהמסע הפנדרים בקרואטיה

שלמה (מומו) כהן • יולי 2012

הופתענו כולנו מאוד לטובה מקרואטיה, ללא ספק זה היה לג ראשון מבין לגים נוספים לעתיד לבוא.

הפלגה בקרואטיה מ-Sibenik - צפונההפלגה בקרואטיה מ-Sibenik - צפונה

בני אריאלי • יולי 2012

הערות והארות מעדכנות, להפלגה בקרואטיה, שקיבלנו מבני אריאלי, בעקבות הפלגתו בקרואטיה ביוני 2012

עדיין נשאר לנו מה לראות בהפלגה הבאה לקרואטיהעדיין נשאר לנו מה לראות בהפלגה הבאה לקרואטיה

אבישי בן עמרם • ספטמבר 2011

ניתן להגיע לעיר העתיקה בשתי דרכים: או דרך הגשר שמדרום למרינה, או שניגשים למזח החיצוני, משמיעים קריאת ימאים קצרה, ומהצד השני מגיע קשיש בסירת משוטים ועבור 5 קונה לאדם מעביר אותך לצד השני. חוויה ביזארית לחלוטין – אבל חוויה.

הפלגה בקטמרן - אוגוסט 2011הפלגה בקטמרן - אוגוסט 2011

מיקה שני • אוגוסט 2011

טיול ברכב בקרואטיה-סלובניה והפלגה ממרינה "קרמיק" צפונה

הפלגה בדוברובניק 2011הפלגה בדוברובניק 2011

שירי צור "תשוט" • יוני 2011

את הערב הראשון העברנו במפרץ קסום באי Lopud על עוגן (המפרץ הדרומי, 8 מייל הפלגה מהמרינה) ודבר ראשון שעשינו אחרי שהעוגן הושלך היה לקפוץ למים הקפואים (יש שיגידו מרעננים) לשחיית אחר הצהריים. כל מה שיש במפרץ, זה חוף מסודר עם מסעדה / בית קפה.

טיול במכונית והפלגה ביאכטה, קרואטיה - סלובניהטיול במכונית והפלגה ביאכטה, קרואטיה - סלובניה

יונתן וייגל • ספטמבר 2010

יומנו של יונתן וייגל, בן 14, מובא כאן כלשונו.

שייט בקרואטיה - ספטמבר 2010שייט בקרואטיה - ספטמבר 2010

שלמה חייקין • ספטמבר 2010

דבר נוסף שלמדנו הוא שלא צריך להתעקש על דברים שהם בספק. הכוונה היא שכאשר ראינו את הנתיב מקרוב וראינו באיזו תשומת-לב משייט המקומי המנוסה בסירתו הקטנה, הפסקנו לפקפק בטיב החלטתנו שלא להיכנס עם היאכטה מעבר למה שנכנסנו. בנוסף, תמונה שצילמה אישתי מגבוה, בה רואים

מדוברובניק לדוברובניק, אוגוסט 2010מדוברובניק לדוברובניק, אוגוסט 2010

מרב לשד • ספטמבר 2010

לאחר 3 שעות בערך הגענו ל- Korcula town, העיר של מרקו פולו. החלטנו לא לעגון במרינה כדי לנסות לחסוך כסף והפלגנו למפרץ סמוך בשם Luka. עגנו על עוגן באמצע המפרץ וחשבנו שניצלנו מתשלום העגינה, אך לאחר כשעה, עברה סירת גביית כסף ושילמנו 150 ku על העגינה !!

שייט בקרואטיה –ספטמבר 2009 שייט בקרואטיה –ספטמבר 2009

שלמה חייקין • ספטמבר 2009

השנה החלטנו להפליג באזור פחות מטוייל בקרואטיה, בתקוה לראות דברים ומקומות קצת אחרת. וראינו ... זוהי הפלגתי הששית בקרואטיה וחשבתי כבר, שהכרתי את כל תופעות הטבע שלה. ולא.

חופשת שיט בקרואטיהחופשת שיט בקרואטיה

מרדכי גפן • מאי 2008

לאחר כ-11 מייל הפלגה מקרמיק מגיעים לשפך נהר קרקה שם מקבלים אותנו שרידיו של מבצר וונציאני הממוקם בכניסה וכאילו מפקח על הנכנסים אל הנהר. השיט לאורך הנהר מצריך ערנות בגלל רוחב המעברים והתנועה הערה של כלי שיט באזור.

קרואטיה - מסע באיים הקורנטיםקרואטיה - מסע באיים הקורנטים

שלמה חייקין • אוקטובר 2005

מסענו זה ארך 6 ימים. לא נוכל לתאר את מראות הדרך מפני שלפעמים אפילו מצלמה טובה הנתונה בידי צלם טוב אינה יכולה לתאר את כל המראות הנפלאים הללו. לכן, לטובת מי שירצה לבלות באזור זה, נתאר פרטים טכניים למידע, אודות המסלול שעשינו.